HARRY POTTER HYSTERI

ÅH VAD BRA DEN VAR!
Jag ville aldrig att den skulle ta slut. Jag har alltid tyckt om Harry Potter-filmerna, men denna överträffade verkligen sig själv! Helt underbar var den, jag blev så jäkla inne i filmen att jag nästan glömde bort var jag var någonstans. I femman och sexan har jag stört mig jättemycket på färgerna de använt i filmen. Det har varit grå/blå toner hela tiden, och det irriterar mig som fasen och gör det svårt att riktigt fokusera blicken liksom. Men i denna var det myyyyycket bättre och jag blev så jäkla glad!
Började nästan gråta flera gånger, för det var så många scener som berörde ordentligt. Men jag lät bli så gott jag kunde eftersom jag satt med Edvin, Martin och Richard :P

Jag ska inte avslöja för mycket, eftersom jag antar att det är många som inte vill veta i förväg vad som händer. Men jag kan försäkra er om att ni inte kommer ångra er om ni går och ser denna. På bioduken är den helt fantastisk.

Ni måste se denna film. LOVA MIG DET!! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0