SISTE TÅRBITN

Ännu en sjukdag. Imorgon ska jag dock tillbaka till skolan. Fyfan vad jag kommer ha mycket att göra. Får redan prestationsångest.

Men idag har jag kollat på Gladiator. Det blir mycket film när man ligger hemma sjuk hela dagarna. Men man ska inte klaga, det är ett av de bästa tidsfördriv som finns ju. Var bara tvungen att se just denna eftersom Russel Crowe är med i den... Det är ju liksom ett lovord om kvalité. Senare upptäckte jag dessutom att Djimon Hounsou var med. Då blev jag ännu gladare!
Jag kan tänka mig att filmen var jävligt maffig att se på bio. Den gör sig inte riktigt rättvisa när man tittar på en liten dataskärm. Tyckte det var bra att de hade lyckats att inte göra det "osmakligt", trots att det är jävligt mycket blod som skvätter runt. Slutsatsen är denna: jag gillade storyn och skäms lite över att det tagit sådan tid för mig att se den. pusspusspuss på filmen och skådisarna.

Till min förvåning gick "Bare Bea" på SVT förut. Snacka om minnen från högstadiet med den filmen alltså ;) Vi snackade fan norska en månad efter att vi hade sett den.

Jolly.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0