PLEASE DON'T PICTURE THIS

Jag har precis sett "Picture This" med Ashley Tisdale i huvudrollen. Fy fan, det var nog bland det absolut sämsta jag någonsin sett. Såå jävla billig story och ännu värre manus. För att inte tala om sopiga jävla skådisar. Jag skäms över att ha sett den. Mår faktiskt lite illa.
Allvarligt talat... det var så jävla DÅLIGA grejer som förde handligen framåt. Till exempel så skulle de komma in till den där stora festen, men en annan tjej hade förvarnat bilvakten att deras bil med just den registreringskylten inte skulle få komma in. Och vad gör de då? Jo, de klär ut sig till städare eller något, och då helt plötsligt kommer de in ändå. FASTÄN DE HAR SAMMA JÄVLA BIL. Vad fan liksom? Tror de att vi tittare är helt hjärndöda eller? JA, jag blir faktiskt jävligt pissed på sånt här. Borde kasta selleri på dem allihop.
Nej. jag orkar inte. Får tuppjuck just nu. Jag hatar sånt här jävla snabbproducerat skit.
Nu har jag i alla fall förvarnat er.
Se
Den
Inte.

Jolly

KOMMENTARER
Postat av: Rebecca

Hej, hörde av min syster att du typ tok gillar Michael Jackson. Det gör jag oxå om du ville veta. hörde oxå att du har sett honom live, så himla coolt!!! skulle göra vadsomhelst för att få göra det, lite sent nu kanske men.. såg bilden av din sovhörna, guuud!!! vilken fin vägg du har ;) aja ville bara berätta att jag typ avgudar dej som sett honom live o allt, och dessutom har en utav hans guldskivor!!

2010-04-28 @ 20:17:24
URL: http://rebeccaedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0