WE DON'T NEED NO EDUCATION

Hellu!
Fredagen blev gaalet bra måste jag säga. Först knallade jag hem till Jonsson och umgicks lite med honom. Efter det drog vi hem till Daniel på fest. Eller mja, fest är väl att ta i eftersom vi bara var runt tio-femton pers på sin höjd, men det dracks och skrattades och det var verkligen jättekul. Vi lyckades till och med tjata dit Hea och Sofie! Hör och häpna :D
Sedan blev det lilla krog för hela slanten och där hade vi så himla roligt så det var inte klokt! Sov hos Jonte sen, och tillbringade större delen av lördagen där för att bli av med huvudvärken. Kollade på ett par filmer och tog det lugnt bara. Sen tog jag mig hemåt och fortsatte min koma framför ännu fler filmer :)

Idag har jag inte gjort någonting alls. Eller jo, okej. Jag har städat litegrann... I typ 10 minuter. Sen var det inget roligt längre. Sen har jag gått in mina klackar lite inför våren. haha! Här är man lättroad! Jag har även lyckats upptäcka ett mindre roligt felsms från helgen. Pinsamt värre kan jag erkänna... Sen har jag dessutom tillbringat lite tid till att snygga till ett par halvtrasiga skor som jag vägrar släppa taget om, samt försökt laga min stora rosett-ring som konstigt nog GICK AV PÅ MITTEN, på krogen. Fattade inte hur det gick till men men!
Livet är en fest, håll med om det folk och fä!

Känns faktiskt skönt att skolan börjar på tisdag. Tillbaka till verkligheten liksom. En termin kvar sen är det adjöss!! Dock har jag sökt till en högskola i Göteborg. Kommer man in så är det att slita i tre år till. Men det är det fanimig värt i så fall.
Ska försöka göra något produktivt nu.. Kanske. Eller så laddar jag på med en till film.
Hm... ja. Film får det bli!

Puss på knogen
Jolly

Bild från julavslutningen på dansstudion


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0