SCARED OF BEING SCARED


Inspiration


Jag förstår inte varför det är så himla krångligt att ta sig in på bloggen. Har försökt hela eftermiddagen men lyckades inte förrän nu. Jobbigt som attans..

Idag har det varit en ganska skön dag, som avrundades med ett par timmar på gymet innan jag åkte hem. Sen blev det städning för full rulle eftersom det är husvisning i helgen. Usch, jag vill bara ha det gjort nu. Det är så himla tråkigt att vi ska flytta från huset, även om det kommer bli smidigare att bo närmre stan sen. Men hur som helst... nu vill jag bara få det överstökat. Det blir värre ju längre man drar ut på det känns det som.

I övrigt sitter jag och letar studentklänning. Har hittat tre stycken jag är lite småsugen på, men det är så svårt att bestämma sig! Dessutom vet man ju inte vad det kommer för fina klänningar till våren?

Igår fick jag förresten mejl från högskolan i Göteborg som jag sökte till. Jag ska på antagningsprov den 21/2 och jag är redan livrädd! Mest för att jag vill det så himla mycket att det gör ont i hjärtat, och att jag vet hur besviken jag skulle bli på mig själv om jag inte kom in. Men det är ju själva grejen också... Jag vill det så himla mycket att jag blir rädd. Rädd för att satsa överhuvudtaget. Idiotiskt nog tänker jag att det vore enklare att bara glömma hela grejen. På så vis sparar man sig ångesten. Men jag ska fan låta bli att tänka så nu. Positiv ska man vara. JÄVLIGT POSITIV! För jag har blivit kallad, och jag har mitt livs största möjlighet som står på tröskeln och väntar på att jag ska öppna dörren.

Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0