RIVA RIVA RIVA

Ujuj, nu har jag varit dålig på att blogga. Fy på mig! Men veckan har varit hektisk.
I både onsdags och torsdags sov jag hos Ida och hade tjejmys med henne. Har saknat den fisen, hon har ju varit i Egypten i en vecka. Fuskigt att få åka och glassa i solen sådär. Jag vill ocksåå!
På fredagen kom jag hem igen, och så gick jag direkt till min bror Jonte och tog en öl med honom, Bella, Anton och Danne. Sedan drog jag till Jonsson och hängde lite med honom. Vi pallrade oss iväg till Madde och spelade lite ölspel och hade det trevligt. Strax efter midnatt gick vi ut på stan, där jag mötte min bror och hans kompisar igen. Sen drog vi in på Riva och dansade loss! Lite dålig musik, men i övrigt helt okej ställe för att vara lilla Katte. Det var ju första gången jag var på Riva, men jag blev positivt överraskad. Mycket blandat folk, trevlig lokal.... ja. Är man desperat danssugen så är det helt klart värt att dra dit! :D

När Riva stängde drog vi hem till brorsan för att sova där. Han gick och la sig ganska snart, men jag, Anton och Danne höll låda ett bra tag till. Gaalna killar det där! :P
Skitkul helg i alla fall!

Nu är det söndag. Lite segt, men jag behöver ändå vila lite för jag har sressat fram och tillbaka hela veckan och jag har haft sån jäkla huvudvärk idag till på köpet, så det gör inget alls! Ikväll blir det en bra film och lite godis. Hopaps ni andra också har haft en trevlig helg. Puss på er!
Jolly

Osminkad men vafään


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0