I WISH I WAS A PUNKROCKER

Igår gick jag och Jonsson hem till Essi och Vesa och tog det lugnt med lite finsk öl. Sedan kom Stefan, Hampus, Danne och Marcus dit också och då blev det lite mer liv i lägenheten. Kul som tusan hade vi, även om alla kanske inte har alla gätter i hagen riktigt ;) Det blev lite bilder tagna i alla fall. De är ju förstås allt annat än vackra, men det är väl det som är själva charmen med dem antar jag! I princip alla bilder är oseriösa med flit dessutom, så bli inte oroliga om ni tycker folk ser ut som idioter :D











De andra åkte ner på krogen, men jag kände inte riktigt att jag hade lust till det. Så jag och Jonsson gick hem till mig och åt pizza och spelade alfapet! hahaha! Skitkul att göra det när man är på lyset. Vuxenpoäng dessutom ;) Sen försökte vi dygna, men vi misslyckades runt klockan fyra någon gång. Härligt veckoslut!

Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0