I CAN HEAR THE BELL

Idag hade vi en sjukt rolig teaterlektion där vi provade på att överdriva alla känslor. Och så testade vi olika sorters skratt och gråt och hur man gör tvära kast mellan dem utan att det känns konstigt. Huuuur kul som helst! Älskar också när vi får improvisera, det var längesen vi fick göra det eftersom pjäsen har tagit upp så mycket tid. Kulkulkul att vara igång igen!
Efter det var det dags att hålla det argumenterande talet i engelska som jag motvilligt satt och skrev ner i natt. Konstigt nog gick det bra och jag fick VG. Det är jag skitnöjd med eftersom jag förberedde mig så jäkla dåligt.

Kom hem runt halv sex någon gång, åt god mat och sen la jag mig framför tvn. Har nyss tagit en lång varm dusch, och nu ska jag koka en kopp te. Gud vilken bra och mysig tisdag jag har haft! :)

Väntar spänt på min lön. Är sjukt shoppingsugen just nu! Snön har ju börjat töa bort rejält, och trots att det sägs att det ska frysa på igen så kan man ju inte låta bli att känna av hur våren närmar sig! Det gör att man blir jättepeppad att köpa massa fina vår-/sommarkläder. Jag är på jakt efter ett par jeansshorts, jag har hittat de perfekta men de var slut i min storlek. Jakten fortsätter alltså!

Nä men om man skulle upp och koka det där teet då.
Puss på er!
Jolly

Tycker att denna bild på Emil och mig från vår pjäs är så förfärligt ful att den nästan är gullig.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0