HOW 'BOUT IT, IT'S 2011


Det är så mycket som har hänt nu så det är väldigt rörigt i skallen för tillfället. Får helt enkelt blogga när jag känner att jag orkar med, och när jag tänker på annat liksom.

Nyårsafton blev i alla fall bra trots omständigheterna. Först blev det middag med släkt och familj hemma hos Kenneth, sedan blev det kalas hemma hos Essi. Gud vad roligt vi hade! Verkligen sådana vänner som man undrar varför man inte umgås mer med! Måste veeeeeerkligen göra det. Hur som helst så tog vi taxi ner på stan inför tolvslaget för det är ju världens bästa stund i denna stad. Alla stans ungdomar samlas och man springer omkring hejvilt under fyrverkerier och bara kramar varenda människa man känner igen. Jag älskar det!
Sedan blev det efterfest hos Vega tills morgonen kom och gick.

En utav de bästa nyåren hittills i alla fall, trots att det inte blev som planerat!

Nu är det januari. Och 2011. Fan vad skumt.
Har en massa nyårslöften som jag ska klara av och denna gång ska jag inte göra det halvhjärtat.
Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0