TAKE A LOOK

Hej mina vänner!

Min dator lever, hör och häpna! Det går visserligen inte att få något ljud ur den (vilket fortfarande är ett mysterium) och den går inte att stänga av, utan den startar bara upp igen (ett ännu konstigare mysterium), men jag orkar inte spekulera i vad som är fel just nu. Då kanske hela skiten lägger av igen istället.... Bättre att vara glad för det lilla!

Nåväl, Österrikarna har till och med hunnit vara på den två veckor långa Sverige-visiten under min blogg-frånvaro. Fasen vad tiden har gått fort! Vi har hunnit med bland annat Visualiseringscentret, dans- och teaterföreställningar, Musikalen Chicago på Östgötateatern, Halloweenfest, Bonnier-muséet, Vasamuséet, galen shopping, och urartande fester (broken toilet ;D). Det var grymt kul att ha dem här, och oerhört jobbigt att vinka hejdå till dem på Centralstationen. Mest kommer jag sakna killarna, i synnerhet Putte och Peter. De var så himla härliga, och man blir lite emotional såhär när man sitter och gör en sammanfattning över tiden med dem :)

Efter att vi sagt hejdå till dem så blev jag kvar i Stockholm med Wictor, Kelly, Elin, Kakan och Katarina. Vi körde en krogrunda på Söder och riktigt lyckat blev det! Dessutom, enligt honom själv i alla fall, så bodde vi på vandrarhem med Peps Perssons systerson... Hur mycket jag tror på det är lite osäkert just nu.. men vad sjutton. Kanske var så? Känns som att det vore väldigt underligt att dra till med just Peps av alla människor, bara sådär...? Mannen hette i alla fall Danne, var skåning, pinsamt onykter efter att ha blivit "lämnad" i hamnen av Finlandsfärjan, luktade misstänksamt, men trots allt det så bjöd han på så himla mycket garv under kvällen att man inte kunde annat än att vara glad ändå :)

Något sjukt roligt som hände den natten i Stockholm, som jag fortfarande inte riktigt har greppat, var att på tunnelbanan hem från krogen så blev jag stoppad av en tjej i tjugoårsåldern som erbjöd mig att bli reklammodell. Hon gav mig visistkort och allt och ville att jag skulle höra av mig på en gång. Självklart är man väl kritisk, så jag kollade upp allt väldigt noga när jag kom hem, men det var en seriös PR-firma. Konstigt nog. Så jag har fått kontakt med henne och hon har gett mig ett spännande erbjudande. Ska bli gryyyymt roligt att se vart detta leder!



Hm.. det var en snabb recap över de senaste veckorna. Fler bilder kommer snart. Detta duger nog för tillfället.

Puss på er!
Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0