VIEWER DISCRETION IS ADVISED

JAG ÄR KLAR MED TALET TILL SVENSKAN!!! wohooo!
Alltså ni kan inte ana vilken lättnadskänsla det är att ha det gjort. Som om tusen kilo lyfts från mina axlar. Nöjd blev jag också, men sen är ju frågan om vår lärare Jesper blir lika nöjd. Han har en förmåga att överanalysera allt, och kräva mer, mer mer jämt och ständigt.

Men nu ska jag fan inte tänka på det något mer ikväll. Denna onsdag blev en lång dag. Som jag skrev imorse flöt dagen på med vanliga sysslor som skola och träning. Jag och Wictor skaffade gymkort på World Class idag, det kommer bli super att träna där! Mycket finare lokaler än andra gym jag varit på, plus att utbudet av maskiner är tre gånger så bra som på t.ex friskis. Så farligt dyrt var det inte heller. Visserligen får man planera sin ekonomi lite bättre nu om man ska ha råd att betala varje månad, men allting går ju om man bara vill :)

När jag kom hem med tåget mötte jag min bror Jonte och hans kompis John. Vi gick hem till mig (oss? vetifan vad man säger längre när han har flyttat hemifrån) och så fick jag än en gång klippa honom. Denna gång blev det i stil med Oskar Linnros frilla. Jag var skeptisk till en början, men lydde order och klippte honom ändå. Och mot alla odds blev det faktiskt riktigt snyggt!
Det är väl tack vare mig förstås, jag är ju så skicklig! hehe, not. Den enda frisör-träningen jag har fått är när jag har smygtittat på hur Madde gör när hon klipper mig. Om jonte hade ögon i nacken skulle han bli livrädd när han såg hur jag kisade med ögonen och rynkade ögonbrynen medan jag klipper hux flux med saxen i hopp om att det ska se någolunda bra ut. Hahah!

Nej nu blir det nog att slänga sig framför tv:n med en kopp te. Eller ja, kanske inte slänga sig då, kan ju bli mindre kul med tekoppen i så fall. Men ni förstår vad jag menar.

Puss!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0