STOCKHOLM 30/10

Här kommer massa bilder från kvällen i Stockholm.
Tyvärr är det mest från innan vi gick ut, men vad tusan! De är grymma ändå!


Wictor och Kelly försöker se hårda ut


Jag och Wictor fixar och donar lite


Snyggaste Kelly och Elin


Kakan allmänt söt


Kelly och Kakan


Kakan och Katarina


En glad Elin


Älskling och jag


wtf?! hahahaha!


"Nu ska vi låtsas att vi är lite på lyset" -bilden


pigga töser!


Danne "Danne-skit" - aka Peps Persons systerson (enligt honom själv)


Hela partygänget samlat


Gänget + Danne-skit. (Katarinas ansikte är så jävla priceless på det här fotot att jag dör! hahaha


Jag och Kelly efter ett par öl... snygg man är, haha :P


Tjejerna


Puss puss :)


En allmänt underlig bild på oss..


Elin och Katarina


Kelly, haha :)


Avslutar med den här något onyktra, men söta bild på mig och Wictor :)


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0