TODAY I HATE EVERYONE

Idag är en pissig dag. Allting känns så himla ruttet liksom.
Blev världens bitterfi**a på musikalmötet, eftersom jag tycker att det är så jäkla många som inte borde fått de roller de fick. Känns lite som att det var fucking uppgjort från första början att det skulle bli som det blev. Är asförbannad över hela grejen i alla fall. På alla människor. Sjukt opepp nu i allmänhet.

- Sen är det en person som är så äckligt falsk, som får sin vilja igenom genom att köra "tyck synd om mig" -skiten. Vill typ trycka ner en bäver i halsen den personen, eller något annat hårigt och konstigt.
- Sen är idoterna på SJ såklart sena med sjuttioelva tåg, trots att de vet varje vinter vilka problem som uppstår. Ändå kan de aldrig göra något åt skiten?
- Sen kommer jag hem skitsent bar för det, och orkar typ ingenting, får skippa festen bara för det.
- Sen tappade jag bort min mössa någonstans(?).
- Sen glömde jag mina vantar hos Jonte.
- Sen finns det inget att käka hemma förutom äcklig makaronilåda.
- Sen fungerar inte datorn som den ska.
Och sen bara suger allt i hela fucking tillvaron
!

Det enda braiga var att jag träffade världens bästa David. Det räddade min dag.

Förlåt mig men jag har en fucking shitty day, och jag har ingen lust med någonting just nu.
Ni får helt enkelt leva med en förbannad Jolly ikväll.

 

Glad tjej?


KOMMENTARER
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-11-28 @ 14:41:30
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Laila

Glad Advent:)

2010-11-28 @ 15:07:18
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: David

Nöjet var helt på min sida Jolly!

2010-11-28 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0