TAKE A CHILL PILL

Usch vilken lång dag det har varit. Gick upp vid 5 på morgonen för att hinna till Norrköping och träna lite innan skolan började. Var tvungen eftersom jag inte skulle ha hunnit med det på eftermiddagen pga att jag behövde åka hem så snabbt som möjligt för att hinna med och fira min lillebror. Sen slutade jag runt tre, men var inte hemma förrän klockan passerat fem tack vare SJ's fantastiska tåg... Men jag kom ju hem i alla fall?

Folket har nyligen åkt hem och nu sitter jag och försöker andas ut lite. Måste sluta vara så stressad ständigt och jämt. Men det är lättare sagt än gjort, med tanke på alla bestyr som måste göras varje jäkla dag. Fy fasen vad jobbigt det är att bara leva ibland!

Ska hoppa in i duschen nu. Sen ska jag försöka börja med hemprovet i Religion. Känns inte så lockande just nu dock....

Min tjockisrings-favorit


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0