SOMETHING WORTH WHILE

Hej allihop!
Som ni kanske förstår så är jag överlycklig över mina nya skor. De är så himla fina. Nästan så att man inte vågar använda dem! hehe. Men när den halvmeter djupa snön har börjat försvinna (ja, så mycket har vi faktiskt här snart) så ska jag glida omkring i dessa praktexemplar! Det är konstigt vad man kan bli glad för lite egentligen. Men ett par perfekta skor piggar verkligen upp i vintermörkret :)

Idag hade jag en lektion halv nio, men slutade efter en timme och då hade jag hål ända till halv tre(!). Men det är det som är det bästa med onsdagar, för då hinner jag sticka till gymmet och träna emellan. Först tog jag dock en fika med Gustav, och så åt vi lunch tillsammans. Det var trevlans! Sen blev det som sagt gymmet. Idag blev det spinning igen, haha! Fasen vad roligt det är fortfarande. Har bestämt att jag ska gå nu varje vecka. Dels för att jag får mig ett så jäkla gott skratt när alla tanter trampar sig förtvivlade, och även för att det är grym träning för konditionen!

Nu måste jag dock plugga lite religion eftersom det är prov imorgon. Så jag har inte tid att sitta här och babbla mer :) Vi ses senare! Puss

Jolly


(En misslyckad bild på när jag får en puss av min fina hund)


KOMMENTARER
Postat av: Lucke

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 @ 14:57:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Vickan

Måste vara så :o hahah :)

2010-11-25 @ 22:06:41
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0