RELAX, TAKE IT EASY

Okej, nu när jag har tagit mig samman kanske jag ska berätta lite om min dag.. hehe..

Jo, på morgonen var det prov. Och det gick faktiskt jättebra för mig. Det där betygsamtalet med Jesper igår har verkligen gett mig motivation till att plugga, eftersom han sa så jäkla mycket fina grejer som jag ska försöka ta till vara på lite mer. Jag kan vara riktigt duktig i skolan när jag väl vill. För tusan, när jag gick på låg- och mellanstadiet låg jag alltid ett år före med matten än de andra. Kanske borde plocka fram pluggisen i mig igen!

Efter skolan gick jag och åt på Poseidon med Wictor. Riktigt mumsigt var det! Sedan trallade vi iväg till gymet, där vi idag tränade med en personlig tränare. Himla bra, måste jag säga! Man blir extra motiverad när någon pushar en, och man orkar mer än vad man tror! Dessutom fixade han ett träningsprogram speciellt utformat för mig, så att jag kommer åt exakt de ställena jag vill träna upp. Ganska underbart faktiskt.

Nu ska jag återgå till mysfredagen med min lillebror. Mr Bean står på schemat för kvällen :)
Puss!


Jolly

KOMMENTARER
Postat av: esmeralda

haha jag med! :) det bästa som finns, nästan :)

2010-11-12 @ 22:10:54
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0