MITT MICHAEL JACKSON -RUM

Jag har fått mejl från några som vill se bilder på mitt rum. Jag vet inte om ni har lagt märke till det, men jag har ju
Michael Jackson överallt i princip, och har samlat på mig affischer och saker i snart sjur år, och detta är resultatet.
Jag tycker det är skitkul att folk faschineras av mitt galna rum :P Här har ni i alla fall ett par bilder!






(haha, det är så fullt på väggen att två tavlor t.o.m måste stå på golvet)


Ja, där har ni världens grymmaste rum typ. haha :D

Jolly

KOMMENTARER
Postat av: madde

ooooh, mitt namn på dörren! :D

2010-12-01 @ 14:15:52
Postat av: Rebecca

Hej! det är maddes syster igen ;)



omg!!!!!!! Vilket jävla grymt rum!!! Om ändå jag hade det så fint.. Shit lyckos dej!!!!

2011-01-03 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0