LITE GNÄLL FRÅN SÖRMLAND

Hejhopp!

Pluggandet resulterade bara i att jag skrev tre korta "kom ihåg"-meningar till det svenska talet. Bra jobbat där.... Men jag har verkligen inte lust med det där nu. Det får bli imorgon, då har jag hela dagen på mig att fundera ut något. Men förutom det jobbiga NP't i svenskan så har jag även prov i Arbetsmiljö och säkerhet (allvarligt, det måste vara världens tråkigaste och mest värdelösa kurs), Religion, muntligt i Engelska C, plus att jag måste lära mig hela manuset till vår teaterföreställning. KUL LIV!
Skolan suger verkligen livslusten ur en och förstör ens sociala liv. Det är faktiskt inte okej!


Nu tänkte jag dock lägga alla bekymmer åt sidan för stunden. Dags för en kopp kvällste känner jag.
Puss på er.

Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0