LEMON TREE

Hejhopp!
Idag var det en lugn dag i skolan, och jag umgicks mestadels med finaste Viktoria och Liza. Sen blev det ett besök hos SYV för att diskutera vad jag har för planer och möjligheter efter gymnasiet, och det känns lite bättre i maggropen nu när man inser att det inte är så himla viktigt att veta pang-bom direkt.

Det blev att stanna hemma denna helg också. Skittråkigt! Ville verkligen ut med tjejerna ikväll, men jag har inte en spänn att undvara, plus att jag fortfarande mår dåligt. Och det verkar inte som om det är på väg att bli bättre då jag alldeles nyligen inte fick behålla min middag. Vad är det frågan om?

Men att titta på Spiderman med brorsan är inte fy skam det heller. Får hoppas den här tråkiga oturs-trenden inte håller i sig till nästa helg då jag ska festa med Martin och Matti igen, äntligen! Jag längtar redan.

Jolly


KOMMENTARER
Postat av: LISOU

trevligt att höra. :)

2010-11-19 @ 21:41:57
URL: http://lisou.webblogg.se/
Postat av: Liza

Ah, jag håller med dig! Jag tyckte hon gjorde den låten bra igår, men annars så tycker jag egentligen inte så speciellt mycket om henne.

2010-11-20 @ 12:19:07
URL: http://lizarenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0