LANVIN FOR H&M

Nu är ju inte jag direkt någon modebloggare, men: Är det bara jag som tycker att H&M's samarbete med Lanvin är en stor besvikelse? Jag tycker att nästan alla plagg är mer eller mindre.... INTE snygga. Jag skulle liksom aldrig någonsin lägga ut 1500 kr på den där gula klänningen som är på bilden (och på reklam på tv). Den är inte ohygglig, men definitivt inte snygg nog att betala så mycket pengar för. Det enda plagg som jag egentligen kan tänka mig att bära är i så fall tröjan längst till vänster här på bilden, men till och med den gör mig tveksam.
Jag vet inte riktigt vad som gick fel, men hela kollektionen blev en stor miss tycker jag...
Håller ni med?


KOMMENTARER
Postat av: Vickan

Jag har också på world class :D fasen vad biff vi kommer bli mandis!

2010-11-17 @ 21:58:47
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/
Postat av: LISOU

T-shirten högst upp till vänster tycker jag är sjukt cool. Skulle dock aldrig betala så mycket pengar för ett klädesplagg sådär.

2010-11-19 @ 16:41:42
URL: http://lisou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0