I'M HALFWAY THERE

I natt vaknade jag av att jag hörde grannarnas barn skrika som fasen. Jag tyckte det var lite läskigt... Dels att det lät så fruktansvärt, liksom som att hon hade sjukt ont eller något, och dels att det just hördes så jäkla väl. Sen vet jag att jag somnade om och drömde att det hade varit ett gäng rånare i området som hade misslyckats att ta sig in i vårt hus eftersom jag hade låst ordentligt, så de gav sig på grannarna istället.
Jag drömmer lite skumt jag! Får väl hoppas att det inte hände något på riktigt iaf :P

Idag är jag ledig så det blir att ta en extra göra-ingenting-söndag typ. Det är mer eller mindre snöstorm här hemma så det känns ju skönt att man kan hålla sig inomhus. Ska i och för sig till banken efter lunch och fixa lite, så det är väl dags att klä på sig vuxenrollen idag. Tycker inte den är särskild klädsam på mig....

Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0