I HATE MODAYS

Roligt att man kommer på precis kvällen innan att jag har ett jättestort prov imorgon i Röst och rörelse (vår flummiga teater-kurs) och måste även skriva ett 5 minuter långt tal att redovisa i engelska C. Verkligen jätte roligt!!

Talet måste vara kopplat till vilket program man läser, men jag kan fan inte komma på vad jag ska snacka om som har med vårt teaterprogram att göra! Särskilt inte när det ska vara ett "informative speech". Men jag skiter i det nu, tänker fasen snacka om Gustav III eller något. Han DOG ju i alla fall på en teater. Alltid något.
Ser ut att bli en lång kväll..... usch.

Jolly


KOMMENTARER
Postat av: Amis

fin blogg =)

2010-11-22 @ 19:52:25
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: David

Gustav III var ju teaterkungen nummer ett! Grundade det som skulle bli dramaten, musikakademin, baletten och massa grymt. sen att han dog på en teater är ju bara en bonus. ;)

2010-11-22 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0