HOW WONDERFUL LIFE IS

Min religionslärare är fantastisk. Vet ni varför? Jo, för hon heter Weinhandl i efternamn. Vet ni något mer? Första gången jag hade henne på en lektion frågade jag på skämt om hon var släkt med hockeyspelaren Mattias Weinhandl.
Och vad blev svaret? JA!
Hon är släkt med honom. Fattar ni hur jäkla grymt det är? Om ni bläddrar tillbaka ett par månader i bloggen kan ni läsa en ganska hysterisk kärleksförklaring till just honom. OCH SEN FÅR JAG HANS SLÄKTING SOM LÄRARE! Världen är allt bra liten ibland! Det är helt fantastiskt och otroligt, men tänk er då detta som grädden på moset:
Hon ska fixa autograf från honom till mig i julklapp. Amanda glad eller vad? :D


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0