DÖ FEMMAN, DÖ!

Jag fattar inte vad kanal 5 håller på med. De ena serierna är sjukare än de andra. Är det inte Kungarna av Tylösand så är det Ullared. Vem fan vill sitta och titta på när pensionärer handlar? Jag begriper inte varför det blivit en sån jäkla dundersuccé.
Men det nya programmet "Böda Camping" tar nog fan priset. Jag råkade tyvärr se ett avsnitt idag, och jag blev bara mer och mer förbannad ju längre in i programmet jag kom. DET HANDLAR JU INTE OM NÅGONTING! I en scen t.ex så filmar de när folk står i kö till bageriet. Och så ställer den där idiotiska "intervjuar-tjejen" alltid så jääävla tråkiga och usla frågor. "Hur går det att köa?" frågar hon ett par stycken, varpå alla i stort sett bara svarar "bra". Sen är scenen slut. Vad i hela helvete är meningen med ett sådant program? JAG BLIR RASANDE!!
Jag är så jävla less på femman. Är det seriöst det enda de kan komma på? Att filma andras tråkiga liv bara för att de inte har något eget? Det enda bra som kommer från Kanal 5 är Fredrik och Filip, men jag hoppas banne mig de byter till 6an snart. Det är i alla fall en TV-kanal, men jag vetifan vad man ska kalla 5an.

Jag är arg. Ni får ursäkta.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0