DAGENS

Har precis ätit en god (och nyttig) frukost. Duktig man är på morgonen...
Är ganska seg idag. Känns ganska säkert att jag går mot min undergång nu när jag tar mig till skolan. Skolarbetet blev visserligen gjort igår, men mitt tal blev så sjukt jäkla tråkigt att jag nästan spyr när jag läser det själv. Och pluggandet inför fettoprovet satte sig aldrig i skallen trots att jag läste hur många gånger som helst.
Men strunt samma. Nu orkar jag inte lägga energi på det, det får bli som det blir helt enkelt.

Efter skolan blir det gym i alla fall. Äntligen! Har längtat som fasen. Men nu hinner jag inte skriva mer för jag måste strax springa till tåget. Vi ses ikväll!

Jolly


KOMMENTARER
Postat av: Lucke

Hejsan, planer för dagen? :)

2010-11-23 @ 14:46:52
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0