BLOWIN' IN THE WIND

Har varit dålig på att uppdatera under helgen. Men jag kan glatt meddela att mitt helvetiska humör som tur var gick över, haha :P Man behöver bli lite förbannad ibland... Annars går man ju i princip sönder om man ska svälja allt gång på gång. När känslosvallet har lugnat sig kan man ju återgå till det normala igen och släppa det hela.

Men, helgen då; Igår kom Wictor hit, och sen gick vi över till Hampus på Norr och drack öl med Jonsson, Stefan, Marcus och Hea. Riktigt kul var det! Jag hade inte träffat dem på så himla länge så jag var verkligen lycklig över att få tillbringa en kväll med dem. Tyvärr blev en av de tappra herrarna lite för ivrig och det slutade med att jag hittade honom i fosterställning 3 gånger inne på toalettgolvet. Stackar'n :) Men vi fick liv i honom till slut.

Efter det drog vi i alla fall ner på krogen men det var heeelt dött. Så vi åkte hem istället. Och idag har vi nästan bara legat och myst hela dagen. Har inte haft någon lust att gå ut och göra något direkt, för det är ju i stort sett snöstorm ute. Men det är hur härligt som helst att bara vara med sin älskling och göra ingenting :)

Nu ska vi kolla klart på Filip och Fredrik, och sen blir det snart sovdags.
Glad första advent på er!

Jolly


KOMMENTARER
Postat av: lucke

Hejsan, vad med i dagens blogg om du vill :P

2010-11-29 @ 07:40:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0