BIG PLANS FOR A SMALL GIRL

Jäklar vad sjukt. Igår ökades min besökarstatistik med mer än 50 pers på en dag :O haha, skumt!
But i like it.




Guuud vad trött jag är nu. Det blev en lång skoldag. Men som tur var slapp jag katastrof-provet! Min lärare var sjuk, och jag ska säga er en sak: Den kvinnan blir nästan ALDRIG sjuk, men när hon väl blir det så är det fasen perfekt timing ;)

Det var hur skönt som helst att slippa i alla fall, och istället fick vi chansen att repa vår pjäs två timmar extra ungefär. Hur bra som helst ju!
Efter skolan gick jag och gymmade med Wictor, och sedan blev det en sväng på stan innan jag skulle hem. Har ni tittat ut eller? Det är fanimig snöstorm ute! I alla fall här i lantiga Sörmland. Det är en smula omotiverande att gå fem kilometer hem från tåget kan jag meddela. Så jag tog bussen, vilket jag typ aldrig gör annars. (Intressant blogginlägg detta blev?)

Hur som helst så är jag mer eller mindre redo för att sova redan nu. Ska försöka uthärda någon timme till dock.
Förresten, på tal om bananer, så kanske jag ska flytta till egen lägenhet snart. Hmm.. läskigt!

Fan jag måste göra något åt mitt hår snart. Min lathet har gjort att rufs-lockarna blivit förjävligt fula. Färgning står på schemat i första hand, sen får vi se om det ska klippas också... Har lite skräck för att kapa topparna dock!

Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0