ARE THOSE WOMEN FOR REAL?

Hejs!
Igår hade vi NP i svenska, skriftliga delen. 5 timmar skulle vi sitta. KUL! njae... men efter 3 var jag klar och kunde gå i alla fall. Vet inte hur det blev egentligen... känner mig varken nöjd eller missnöjd. Tror inte det blir någon wow-kritik från Jesper denna gång dock. Fasen. Men det är så himla skönt att ha det där gjort nu. Äntligen kan man fokusera på annat och slappna av lite.

Efter skolan hade jag typ ingenting att göra, så jag gick på stan och hittade ett par turkosa vantar som jag bara var tvungen att köpa, eftersom de matchar min halsduk! Har letat i nästan två år efter något som passar till, så det var ju hur nice som helst!

Sen drog jag till gymet och råkade ramla in precis i god tid för spinning, så jag tänkte att jag lika gärna kunde haka på där. Men... HERREGUD vad jag fick hålla mig för skratt. Alltså, spinning är ju verkligen skitjobbigt och bland det värsta man kan göra. Men har ni tänkt på hur jäkla roligt det ser ut när man kollar på allt annat folk? Det är ju så sjuuukt absurt egentligen! 20 pers i en liten lokal som trampar på låtsascyklar och ser ut som om de gått igenom sju svåra år och är på väg att mörda träningsledaren! Hahaha, jag dog lite! Men det är ju kul att man kan träna med gott humör i alla fall ;D


Idag har jag bara en svensklektion på eftermiddagen, men det känns så onödigt att pendla till Norrköping bara för det, så jag valde att skippa den och stanna hemma idag. Det blir en hel dag med bara mys. puss puss
Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0