LET IT SNOW

Idag kom första riktiga snön! Gud vad mysigt det är, eller hur? Det tar en tillbaka till den busiga småbarnsåldern, och den ger en känsla av julstämning och det är helt enkelt något allmänt gosigt med hela årstiden. Jag älskar det i alla fall! Sedan finns det ju åtaliga många negativa saker att säga om vinter och snö, men det gör en bara lite grinig för stunden, medan mys-känslan sitter kvar hur länge som helst.

Jag är väldigt trött och frusen nu för jag kom nyligen hem från Norrköping. Snart ska jag äta, och efter det ska jag försöka plugga lite. Får se om det blir av.... man längtar ju inte direkt. Hur som helst, dags för annat. Ses senare!

Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0