UPRISING

MUSE kommer till Sverige i juli och spelar i Stockholm! Det är helt galeeet! Jag och Martin har snackat aslänge om att det vore skitgrymt att gå på dem, eftersom jag missade dem förra året (Jag hade inte upptäckt deras genialitet då). Och nu kommer de hit! Jag blir helt lyrisk. Jag måste se dem! Jag har redan snackat ihop mig med Jonsson och Hea och de är absolut på, sålänge de har råd. Samma gäller mig. Jag bara måste spara pengar till det, hur svårt det än kommer bli! Jag skippar lätt Skogsröjet, Sweden Rock, WCR och P&L för att istället se dem. Dock skulle jag självklart vilja gå på dessa med. I synnerhet Sweden Rock eftersom G'n'R kommer dit. Men vafaan. Jag kan ju bara inte missa Muse's konsert. Kosta vad det kosta vill. Jag ska se dem!



KOMMENTARER
Postat av: Liza

Nej men Mandis, du måste på P&L med oss ju!! :) puss

2010-03-23 @ 11:40:02
URL: http://lizarenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0