RECAP

Har inte kommit till skott att skriva på sistone. Har haft en hel del att göra, plus att jag är lat. Dålig kombination!

Mene.. en snabb recap då:
Torsdag: Var och åt thaimat med Wictor, Liza och Vickan. Skulle ha dragit hem till Ida men planerna ändrades eftersom det blev för stressigt. Så istället drog vi fyra och tog en kaffe med Macke (eller egentligen så tittade vi tjejer på när killarna hävde i sig tre koppar var) och efter det kollade vi på Beyond Therapy på Östgötateatern. Dock var jag tvungen att ta tåget hem efter första akten, men det var ändå skitbra och det var synd att jag inte hann se slutet.
Fredag: Drog till Richard efter skolan och hjälpte mamma att baka 5 smörgåstårtor till morgondagen då Richard och Jessica skulle ha 40-års fest. Det tog ett antal timmar men det var det värt, för det blev så sjukt bra. Sen när jag kom hem la jag mig och kollade på National Treasure, men Rasmus ringde upp mig och övertalade mig att åka hem till Tobbe på en liten öl- och uppesittarkväll. Så jag cyklade iväg, mötte upp Hea, och sen drog vi dit. Jag stannade till drygt halv 5 på natten innan jag gick hem. Självklart hade min cykel blivit stulen också (Tredje gången gillt. Jävla svin alltså), men som den lyckligt lottade tjejen jag är så sa världens bästa Hea att jag fick ta hans. Så jag kom hem trots allt! Puss på honom.
Lördag: Drog ut och sprang drygt en mil i det underbara vädret. Det var så jävla skönt. Senare på kvällen drog vi till Richard på 40-års kalas och där blev det tårta, öl och massa skitsnack med min favoritkusin Mira. Wictor kom lite senare också, och efteråt åkte vi hem och tittade på film, som vi inte helt otippat somnade ifrån.
Söndag: Jag började känna mig sjuk redan dagen innan, men idag mådde jag riktigt dåligt. Låg i sängen hela dagen och kände mig usel. När Wictor var och jobbade kollade jag på "Flightplan" som Hanna tipsat mig om. Den var ASBRA! Ska inte säga så mycket om den, men se den för den var grym. Sen i alla fall så åkte Wictor och köpte Ben & Jerrys glass åt oss och det var gulligt. Men jag ska DÖDA Emil, för han har tjatat på mig att jag måste äta den med cookie dough -smak. Den var inte min favorit dock.. Men men!

Idag är det måndag och jag ligger hemma och tittar på Kvarteret Skatan. Det är deprimerande att ligga nerbäddad när det är så jävla fint väder. Man vill bara snöra på sig löparskorna och ge sig ut. Men nejdå! Det blir att ligga här ett par dagar förmodar jag. Bara att gilla läget.

Jolly


Btw; här har ni en bild på min fina sovhörna. Ska nog ta ett nappatag och städa,
så att det faktiskt ser ut såhär på riktigt också.

KOMMENTARER
Postat av: vickan

jag blir verkligen lika fascinerad varje gång jag ser ditt rum Amanda, SÅ coolt! Hoppas du mår bättre snart!

2010-03-22 @ 20:53:38
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0