PANTERASS

Hej! klockan är 06.10 på en söndag och jag är redan vaken. Kan inte fatta varför jag vaknar så tidigt dagen efter jämt. Det är ett mysterium! Men lika bra att passa på att skriva nu när man är lite lullig!

Men fy fan vad fint man mådde igårkväll då! Jag, Hea och Alex möttes upp borta i Nävertorp och sen gick vi till Vesa på förfest. Vi skulle nämligen på Panterass!!! åååååååh, så jävla underbart! Det var fan ett år sedan sist! fatta njutningen nu alltså :D
Egentligen var det tänkt att det bara skulle vara grabbkväll där, men Ralle var så himla snäll och sa att jag fick komma ändå. Jag räknas ju litegranna in i grabbgänget nu mera, love it!

Så när vi kom dit blev det en hel kväll med ös tillsammans med bandet och 15 galna grabbar. Det var så jävla fläääsh. På vägen ner till stan bestämde de lata åbäkena att vi skulle gena över fotbollsplanen, som är täckt av minst 50 cm snö. Det var inte en lätt sak att ta sig över kan jag säga. Jag hade fan klack på mig också, så jag borrades ju ner till botten varje steg jag tog! Det blev en full workout det där, kan jag lova! Carina hade varit stolt! eller... nee.. kanske inte.. men jag var det i alla fall! Det tog mig och Krille säkert en halvtimme att ta oss till andra sidan. Men det blev många garv på vägen alltså.

Sen kom det sig så att jag, Krille och Viktor gick tillsammans mot krogen. Jag kom dock inte in (vafan, jag kom in när jag är 15, men när jag har 3 månader kvar till lagligt inträde så sätter de stopp? Skumt) så Krille var snäll nog och följde mig till Maistro och bjöd på käk, sedan kom Hea och Jonsson och joinade oss.

Skönaste kvällen alltså. Hoppas det blir en rutin igen. Insåg hur mycket jag hade saknat det. 
Puss på alla människor och den fina ölen. 

Jolly


PS: hittade precis plektrumet som Ralle kastade ut under spelningen i min BH. Roligt med bortglömda överraskningar! hahah :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0