I'M TIRED OF YESTERDAY

Idag är det fredag.
Det har varit en sjukt jobbig dag. Kanske inte just för att det har varit supermycket som hänt, men jag gick upp vid 5, tog bussen 7, tog tåget halv 8, var i skolan hela dagen och hade en redovisning och ett fruktansvärt prov på psykologin (som gick käpprätt åt helvete), gick på stan, fick vänta en timme på tåget eftersom det andra var inställt, kom hem vid 6, bytte om och åkte direkt till mormor för vi blev bjudna dit på lite tacos-middag. Sen skulle jag ha gått till Jonsson, men jag var tyvärr tvungen att sätta punkt där. Är ledsen för att jag dissade honom, men jag orkade helt enkelt inte. Då skulle jag ha fått promenera ända hem mitt i natten sedan, och eftersom jag redan höll på att somna vid matbordet så kändes det som en omöjlighet.
Plus att mami säger att jag är likblek, och jag har börjat få sån där djup hosta. Det gör inte saken bättre vad gäller pigghet. Hoppas bara jag inte drar på mig något nu. Det var inte längesedan jag var sjuk, och då var jag riktigt dålig i tre veckor. Det orkar jag bara inte ännu en gång. Nu när vi snart ska till Österrike också.

Tror Mjölner fyller 40 idag. Grattis! Med i tidningen och allt.

Känns förjävligt att vara redo för sängen klockan 9 på en fredag. Men jag ska nog ha lite filmmys ikväll ändå innan jag går och lägger mig, så att tiden inte bara slösas bort och försvinner.
Det finns alltid något bra att se på.
Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0