HJÄRNSLÄPP

Idag har jag varit flitig minsann. Direkt när jag kom hem satte jag igång och lagade min cykel. Trampen hade ju ramlat av..... MEN i alla fall, jag bankade dit den igen och nu ska den nog gå att bränna lite med ;) Ska bli skönt att slippa anpassa sig efter bussen varje dag.
När man är i Norrköping blir man så jävla sugen på att dra ut och springa, för på dagtid är det jätteskönt väder och ingen snö alls på gatorna. Sen när man väl kommer hem till lilla Katrineholm är det en annan sak, för då har det redan hunnit mörkna, och gatorna är förtfarande tjockt täckta av is.
Just idag får jag väl instämma med mina klasskompisar som kallar oss Katrineholmare för lantisar...

Men i övrigt har jag varit duktig och lämnat in ett CV på JC. Hoppas på att den snälla tanten tar in mig, det skulle bli så jävla underbart att jobba där i sommar! dock kom jag på när jag kom hem att jag hade glömt att skriva in kontaktuppgifter. Hur fan kan man glömma det? Helt stört ju!! Blev så jävla sur på mig själv. Nu måste jag springa dit imorgon IGEN, för fjärde gången nu. Hon måste tro att jag är lite efterbliven...
Men jag är positiv ändå! Glad ska man ju vara för det lilla!
Särskilt efter den underbara lördagen. Jag lever litegrann på den just nu.
Och på det faktum att jag fyller 18 om 3 månader! peppapeppapeppa inför den bästa sommaren någonsin!

Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0