FREE CARDS

Jag blev lite inspirerad av gänget på The Voice när de snackade om "free cards". Alltså det begrepp man använder till att förklara listan på vilka personer man skulle "få" ha sex med om man kunde, i överrenskommelse med sin flick-/pojkvän. Oftast är de personer man väljer GANSKA osannolika att man någonsin ska träffa. Men det är väl liksom det som är grejen.
Hur som helst så har jag gjort min egen lista här!

1. Robert Pattinson           
(Han är typ den snyggaste mannen jag vet, och det är väl kanske inte så ovanligt att höra eftersom alla 14-åriga tjejer säger ungefär samma sak. Till mitt försvar fick jag mitt crush redan i Harry Potter -filmerna, så det är inte Twilight-hypen som har påverkat min åsikt direkt. Han är som man brukar säga: "drop-dead-gorgeous". Honom ska jag gifta mig med)


2. Ewan McGregor
          
(Förutom att han är en av mina favoriter vad gäller skådespelare så går det inte att förneka att han är oförklarligt snygg och sexig. Honom har jag varit förtjust i ett antal år och det blir bara värre med tiden! Dessutom så är jag väldigt svag för Skottar, och varje gång han öppnar munnen så smälter jag)


3. Fredrik Wikingsson         

(Många finner det lite småkonstigt att han ligger så högt upp på min lista, men jag kan inte hjälpa det. Det är något med honom som gör att man blir som en liten nykär flicka. Det hjälper ju inte direkt att han är lång, mörk och stilig heller. När jag träffade honom trodde jag att jag skulle dö litegrann, han var ju dubbelt så snygg i verkligheten som på TV. Plus att hans humor och snille gör att man blir helt betagen och faschinerad. Han ligger högt upp på listan, ingen fråga om saken!)



Så, där har ni min Free Card -lista! Det var inte direkt svårt att komma fram till vilka som skulle vara med på listan, detta har jag vetat läääänge. haha!
Jolly


KOMMENTARER
Postat av: Vickan

Ja visst gör dom!:P haha. Edward's my number one too <3

2010-03-03 @ 16:43:24
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/
Postat av: Liza

Robert är helt klart etta för mig med!! eller ah, delad med johnny depp ofcourse. eller... han kanske kommer tvåa efter johnny. AAAH, KAN INTE BESTÄMMA MIG. haha :D

2010-03-03 @ 22:49:29
URL: http://lizarenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0