DO YOU BUY THIS SHIT?

Igår blev det en trevlig kväll!
Jag och Hea var hemma hos Jonsson, och vi pratade massor hela kvällen om livet och bara filosoferade med en kopp kaffe och en trevlig film. Sedan gick vi ut och åt middag på en fin restaurang som låg i närheten, och därefter gick vi tillbaka till Jonsson och lärde känna folk från Danmark och Ryssland via internet. Runt 2 gick jag och Hea hemåt, men mötte först upp med hans bror som gjorde oss sällskap hem.

...eller inte!
hahah, vilka tror ni att vi är egentligen?

Vad som egentligen hände var att jag och Hea satt hemma hos Jonsson och garvade åt alla idioter på Youtube och Existenz, sen drog vi ut och käkade kebab på Torino och jag packade ner min feta rulle i väskan som färdkost. Sen gick vi tillbaka till Jonsson och där snabbkollade vi oss igenom två filmer på 15 minuter och så satt vi och var löjligt barnsliga på Chatroulette tills småtimmarna började göra sig påminda. Jag somnade en stund i Jonssons säng och pratade med honom i sömnen. Sen skulle jag och Hea dra oss hemåt, och gick och mötte upp hans brorsa som satt inne på Venezia lite dragen (och Metro) och sedan promenerade vi hem i minusgraderna!

Det var min lördag. Inte så dumt ;)
Jolly


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0