I THINK YOU KNOW I KNOW

Usch vad man blir trött på folk ibland. Folk som är så falska och skenheliga, att när man äntligen ser deras rätta jag så blir man till och med förbannad på sig själv för att man varit så himla blind.
Folk som man älskar, som har en tendens att oavbrutet göra saker för att såra en. 
Varför omringas man alltid av idioter?

En vecka behöver jag utstå, sedan kan jag lägga allt åt sidan och njuta av sommaren och roa mig med mina vänner. För de är världens bästa, och där finns i alla fall ingen onödig skit som förstör. Det är bara jag och mina galna vapendragare, inget annat behövs.

Jolly

KOMMENTARER
Postat av: Rebecca

Hej, jag har oxå hört att du har sett Michael Jackson live!! :O :O shiiit vaaa coolt!! hur var det?? var och när såg du honom?? Hur många affischer har du?? :) jag tycker du är jätte cool ska du veta!! :)



Kram!

2010-08-19 @ 14:12:38
URL: http://rebeccaedberg.blogg.se/
Postat av: vickan

hahaha, jajemän ;D När ska du ta tag i bloggibloggandet då manda?

2010-10-08 @ 15:10:52
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0