DON'T WORRY, BE HAPPY

Idag blev det officiellt att vi ska göra musikalen Atlantis nästa år. Jag är så himla glad för den kommer bli skitrolig att göra! Men jag dör om jag inte får spela Adalena. Seriöst. Jag måste få den rollen. måstemåstemåstemåste!

Imorgon är det sista skrivningen, och sedan är det slutpluggat på 10 veckor. Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli. Som jag har längtat! Jag är trött förjämnan nu mera. Jag har blivit helt utbränd det här året. Folk förvarnade mig att tvåan skulle bli värst, men aldrig hade jag kunnat föreställa mig att det skulle ta så jävla hårt på mig. Alla dessa jävla lärarbyten har ju inte direkt hjälpt heller.

Men skit i det nu! Dags att äntligen se ljuset i slutet av tunneln och tänka positivt! Nu ska jag äta russin och vara nöjd med min dag, eftersom jag sprang 5km imorse innan skolan, och dessutom har promenerat över en mil i övrigt. duktiga, duktiga jag!

Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0