WORRIED ABOUT RAY

Sverige vann igår med 4-2 mot Vitryssland. Kändes så himla surt när de satte sina mål, eftersom vi hade en stabil ledning med 3-0 till att börja med. Tråkigt för Jonas Gustafsson att inte hålla nollan. Men jag tyckte han gjorde ett bra jobb i alla fall. Hellre honom än Stefan Liv i alla fall... Gillar inte honom...

Just nu håller jag på och fixar mig, har precis målat naglarna och plattat håret. Jag ska göra mig klar, käka litegrann, och sen ska jag till Martin och börja förfesta lite. Känns lite tidigt men killarna är ju vana vid det tydligen. Jag ska nog dock inte börja dricka så pass tidigt, lite för sketet för min smak! ;D Dessutom vill man ju orka med hela kvällen, och inte vara bäng redan vid 6-snåret :P
Men sen ska vi i alla fall till Madde och Jonas fest och det ska bli kul som tusan!

Jobbigt bara att det är så jääävla mycket snö ute nu! Det är nästan snöstorm här för tusan. Kommer bli kallt att gå hem ikväll, det kan jag lova. Jag vill bara ha värme och sol nu. Kunna gå med bara ben och kunna vara utomhus tills läggdags. Jag älskar vintern, men enough is enough. Det räcker nu.

Nej nu måste jag fortsätta fixa. puss på er.
Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0