WEINHANDL



Sexigare hockeyhunk får man ju faan leta efter alltså. Honom skulle man vilja ha för sig själv en mörk fredagsnatt ;)
hahahahahaha, "skämt" åsido. Han är sjukt snygg, och han är den bästa hockeyspelaren i Tre Kronor enligt mig. Jag dör litegrann när jag ser honom. Han är säkert världens gulligaste. Jag kan ju åtminstone få gå och drömma det lite. Jag vill träffa honom! Det ska jag fan göra 2013 när det är VM i Sverige. Då ska jag krama honom och skaffa autograf. Annars sjunker jag under jorden. Älskarälskarälskarälskar honom. Får pussa lite på TV:n sen när jag ser honom kanske. Det är inte alltid lätt med distans förhållanden, haha :D

(NEJ, det är inte pga det som jag är besatt av landslagshockey. Det gör det lite mer spännande dock)

KOMMENTARER
Postat av: vickan

tycker jag verkligen att du ska! :)

2010-02-19 @ 22:00:11
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0