THE GRAND OPENING

Hej bloggen!
Nu har jag skapat en ny blogg som är min helt egna. Hopaps den är någorlunda duglig än så länge!

Nåja. Helgen har passerat. Lördagen tillbringade jag hemma hos Jonsson och vi satt uppe halva natten och nötte oss igenom 2 och en halv film. Vi försökte oss på "Inglorious Basterds" först, men den var så jääävla seg så vi orkade inte kolla klart, utan bytte till "Änglar och Demoner" följt av "Catch Me if You Can".
Ska försöka ge den förstnämnda ett nytt försök på egen hand någon dag, dock. Den ska ju enligt ryktet vara bra, men jag tyckte scenerna var alldeles för långdragna och manuset för slappt. Hur som helst, jag återkommer med vad jag slutgiltigen tyckte om den.

Igår var det Alla hjärtans dag. Jag fick ett par skor av Wictor och han fick en klocka och en tavla av mig :) Sen klippte jag honom och det blev faktiskt skitsnyggt (bilder kommer snart). Och så tog vi en promenad, spelade lite NHL och fördrev dagen lite mysigt sådär.

Det jag MÅSTE skriva här är att Sverige tog sitt första OS-guld förut idag, och jag hade sådan tur att jag råkade zappa till den kanalen just när hon var på väg in i mål! Fan vad kul! Nu är jag om möjligt ännu ivrigare inför hockeyn, som för övrigt är världens bästa sport. Jag vågar kanske hoppas på ett brons ändå. puss på Weinhandl.
Tänk, egentligen, vad underbart det vore att vara en riktig idrottsmänniska, som representerar sitt eget land och som har hela folket bakom sig som stöd. Det måste vara en av de bästa känslorna som finns.

Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och sms-terra Jonsson, han tror att han ska få sova i lugn och ro, men tji fick han! ;)


Adjö!
Jolly



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0