HER YOU GO, WAY TOO FAST

Det blev ytterliggare ett guld i OS, denna gång i Iceracing. Plus ett brons för Anja Pärson. Inte fy skam :) Och så är det hockey ikväll. peppa peppa!

Åt köttfärspaj nyss och nu mår jag så jävla illa. urk. Ska typ ställa mig i duschen och försöka stressa ner lite. Men äntligen är det lov så nu kan jag sova hur jävla mycket som heeelst! :D
Helgen kommer äga och veckan med för den delen. På tisdag är det äntligen Eskilstuna!!! Och sen ska jag till Stockholm på onsdag och bo hos pappa ett par dagar. Kanske blir lite shopping där borta, kan man ju hoppas i alla fall :)
Och om jag inte nämnt det tidigare så har Jonas och Madde sin gemensamma lokalfest imorgon. Jag ska ösa med killarna redan efter lunch. Det kan inte mer än urarta ;D



Vi hörs lite senare!
Jolly

KOMMENTARER
Postat av: vickan

"pappa betalar, hihiihi"

2010-02-19 @ 22:01:05
URL: http://viktoriaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0