BROKEASS MOUNTAIN

Just nu spelar USA mot Schweiz i hockeyn, men jag kollar inte så noga. Mestadels på grund av att det är en spindel i den delen av rummet och jag vågar inte vara där!! Jag får panik! :O:O

För att göra saken värre så har jag lyckats spendera hela mitt studiebidrag redan, och det är typ halva månaden kvar tills det ens ska KOMMA. Ja, ni hörde rätt. Jag ligger en månad före. Fyfaaan.. Jag som är fattig i vanliga fall! Jag har ingen aning om hur jag ska överleva nästa månad. Men men, det problemet är snart ur världen, för det hela vägs upp med objektet för mitt pengaslösande: Jag ska beställa biljetter till KISS på fredag, och det kommer bli legen... -wait for it-.. dary! :D

Jolly

KOMMENTARER
Postat av: Esmeralda

taack så mycket söta du! :) kram

2010-02-17 @ 01:31:50
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0