BACK IN BUSINESS

I'M BACK.

Hej allihopa. Igår kom jag hem från Stockholm efter drygt fem dagar på vift. Det var mysigt att umgås med pappa och bara prata och ta det lugnt. Det blev en hel del Wii och kul som fan var det. På onsdagen kom Bella och Emma och till kvällen blev det lite onyktert och det slutade med att vi sminkade oss som ryska *pip* och tog en massa sjuka foton. På torsdagen blev det shopping hela dagen och vi var helt slut när vi kom hem. För min del blev det dock inte många köp, men jag är nöjd ändå. Ett par shorts till fest i sommar, en tunika, en tavla och ett par örhängen. Men jag fick hur mycket saker som helst av Desirée som jag hade tänkt köpa men som jag nu slapp. Jag fick MASSAMASSAMASSA tecknar-saker. Och du menar jag massor. Fy fan vad jag kommer kunna måla nu. AWESOME. Resultat kommer säkerligen upp här så småningom. Sen fick jag skitmycket smink och skönhetsprodukter, väskor och plånböcker och fan och hans moster :D Jag är glad, tralala!

Så idag är det städning som gäller. Har sjukt mycket att organisera nu, och det är kaos i rummet för tillfället. Jag ska ta tag i det alldeles strax.
Förresten så beställde jag och Wictor biljetter till KISS-konserten igår. Fyfan vad glad jag är! Det är så himla underbart, och det kommer bli grymt fo-sho.

Imorgon blir det att köpa gymkort på friskis. Pappa har gött mig under veckan, haha. Nej men jag saknar att kunna springa min dagliga joggingrunda som jag alltid gör i vanliga fall. Men denna vinter har ju varit allt annat än vanlig, och i den här kylan får jag sån jävla astma så jag nästan dör. Så tills snön är borta blir det att svettas i en sketen lokal på köpmangatan.

Innan jag avslutar:
Grattis Emil som fyller 18, och Grattis Viktor som fyller 21 idag! Kramkram på er pojkar.

Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0