WARMING UP

Hej på er!
Dåligt bloggande, jag vet. Ingen ursäkt denna gång...
Men men;

Jag var ju i Stockholm förrförra helgen. Och vad fick jag av min underbara pappa? Jo en sprillans ny iphone 4! Faaaaan vad glad jag är! Har verkligen varit i behov av en ny telefon, och att han köper mig värstingarnas värsting är ju helt jäkla sinnesjukt. Jag har tidigare stört mig lite på allt folk som i princip har hela sitt liv kretsande kring sin iphone. Men jag måste erkänna nu att jag verkligen förstår dem. ALLT finns där. Behöver ju knappt datorn längre! Fasen vad underbart. Tacktacktacktack pappsen <3

Har köpt ett gulligt rosa läderfodral till den nu också, så att den ska hålla sig fin och varm i vinterkylan. hihi, mys!
Jolly


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0