PRINTED IN MY HEART

Igår handlade jag färdigt alla julklappar. Fyy vad skönt! Men idag har jag tillbringat nästan hela kvällen till att göra färdigt målningarna till mormor och morfar. Är klar med den första nu i alla fall, men det kan bli en lång uppesittarnatt förmodar jag, för att bli färdig med nästa. Men men, jag hoppas det blir bra i alla fall, och att de blir glada :)

Imorgon är det julafton och det ska bli mysigt förstås. Men jag har inte alls känt av någon julstämning, trots all snö och sånt. Konstigt... Idag klädde vi granen också och det var liksom inget speciellt med det. Men det kanske beror på att detta blir sista julen i vårt fina hus, för i vår flyttar vi ju. Kan ju vara det som sänker stämningen lite..

Hursomhelst, på tal om bananer:
Innan vi slutade skolan fick jag en present av min lärare. Hon som var släkt med min absoluta favorit-hockeyspelare ni vet?
Förstår ni hur jäkla glad jag blev när jag hittade denna gömd på baksidan av mitt prov?



Jag fick tårar i ögonen banne mig! Kan knappt förstå det! Är så himlaaaa glad! En autograf från Mattias Weinhandl, det är ju nästan overkligt! Bättre julklapp kan man inte få!



Nej, nu ska jag glo lite på Sagan om De Två Tornen med lillebror, och sen fortsätta med min målning.
Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0