LIVING JUST ENOUGH FOR THE CITY

Idag var det riktigt kul att repa inför pjäsen. Jag fick äntligen öva lite på den scenen där jag ska spela onykter. Har inte riktigt fått till det än, men kul som fasen är det och jag hoppas det blir bra så småningom!
Det blir ju betydligt lättare när man kan manus och allt utantill.

Just nu ser det ut som att det blir en fullspäckad helg. Först blir det fest hos Ida imorgon (fredag) och sedan utgång följt av att sova över där. Sen på lördagen blir det massa träning och övernattning i Norrköping igen, eftersom jag förmodligen ska följa med Wictor till Stockholm på söndagmorgonen. Det är dock inte helt bestämt än, men jag hoppas det blir så. I så fall ska jag träffa min pappa, och se om han har en present till mig :) hihi.

För tillfället sitter jag och sörjer att jag inte kan lyssna på musik på datorn. Var så himla sugen på att höra Stevie Wonders fina stämma hela dagen idag.
Fasen.. jag måste verkligen se till att fixa det här med datorn snart.

Men nu ska jag glädja mig över den plugg-fria kvällen som stundar, och göra absolut ingenting!
hugs&kisses
Jolly

Bild från förra helgen innan vi gick hem till Hampus,
(Jag försöker få det att se ut som om jag boxar på Wictor i sängen)
hahaha fail!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0