SNART BÄR DET AV

Nu är man färdigpackad och klar. Allt som ska göras nu är att växla pengar och sen är jag redo för att åka till Österrike imorgon! Resfebern börjar etablera sig rejält kan jag ju säga. Jag fick lov att packa ner Gunnar i handbagaget, utifall man behöver lite mentalt stöd menar jag.

Jag skulle skriva testamente innan jag åkte, men det är lite "jinx" känner jag. Fy fan vad paranoid jag är... Hatar att flyga :( Jag är till och med ett värre nervvrak när folk jag känner ska flyga, för då kan man ju inte göra annat än att sitta hemma och bita på naglarna. Usch, dåliga minnen.

Jag hoppas jag överlever i alla fall. heheh..... nervöst skratt...
Får se hur det blir med bloggandet där borta. Jag vet inte hur det kommer bli med tillgång till datorer. Men förhoppningsvis kan jag visa några livstecken i alla fall.

Kommer sakna alla så jävla mycket. Det är sinnessjukt. Prutt. Men tacka vet jag facebook!
Skriver igen imorgon innan jag åker. 
Jolly

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0