NEVERTHELESS

Fattar inte varför jag inte kan sova längre än till 9, fastän jag går och lägger mig way too late..? Det är stört. Det är ju inte konstigt att man blir övertrött på kvällarna då istället. så himla mysko..

Skitsamma! :)
Igår var jag, Hea och Jonsson hemma hos Essie och Vesa och tog det lugnt. Vi drack en öl och spelade ett par skumma tv-spel och hade askul på youtube. Skön kväll faktiskt!

Just nu sitter jag och äter påskgodis till frukost. Inte bra.... Börjar må lite illa faktiskt. Ska nog ta och lägga undan skiten och äta en riktigt frukost istället. 

Btw, igår sprang jag 8 km. Så jääävla skönt att man kan börja göra det nu när snön äntligen är borta. Kunde till och med springa massa terräng, vilket är typ det bästa som finns. Blev dock ganska geggigt och blött, men det kan man leva med! Ska ge mig ut idag igen, men nu blir det en runda på drygt 5 km.
Senare till kvällen ska vi till mormor och käka middag. Det blir dock inget påsktrams, det behövs inte. Hellre oxfilé faktiskt ^^ 

Det var allt för nu. 
MEN...
Här kommer lite bilder från senaste veckan:


Ett av köpen på Lager157


Min lilla biatch ;D



Hea är diskriminerad i samhället. Alldeles för lång för att använda bankautomater normalt.



Earth Hour tillbringades med familjen och TP.



Earth Hour, lillebror, och en laserpekare i näsan.



Jolly


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0