KISS GOODBYE

Ja här sitter jag och äter frukost med massa fågelkvitter i bakgrunden. Om tre timmar tar jag tåget till Norrköping, därefter väntar buss, flyg, och sedan buss igen. Det blir mycket åka på en dag, och jag vet inte riktigt vad jag ska ta på mig. 

Jag vet heller inte riktigt vad jag ska skriva.. Jag hoppas bara att allting går enligt förväntningarna och att det blir skitkul. Det tvivlar jag inte alls på. Dock vaknade jag upp och kände mig lite småförkyld. Snacka om att jag fick panik. Förhoppningsvis var det bara lite morgon-sjuka (Sådan som man brukar få som oftast på onsdagar innan man drar till skolan) och inget att oroa sig för. Förutom det så är jag lite stirrig vad gäller packningen, för jag är så jädrans rädd för att jag har glömt något superviktigt. Det vore så himla typiskt mig. Men innan mamma skjutsar iväg mig så ska jag ta en sista koll på packlistan så jag vet att allting är som det ska.

Nu tackar jag för mig, Sverige. Nästa gång jag skriver kommer det troligen att vara i Fucking Austria :) Saknar er redan!

Ta hand om er allihop. Pusspuss och massor med kramar till mina älsklingar.
Jolly

KOMMENTARER
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

nice headerbild! :)

2010-04-07 @ 07:15:14
URL: http://highfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0